Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken. Dit kan per e-mail of telefonisch via onderstaande contactgegevens.
Tel: 06 4600 1511
E-mail: info@trendytextiel.nl
Nadat u een klacht bij ons hebt ingediend gaan wij deze beoordelen. Vervolgens proberen we samen met u tot een passende oplossing te komen. Wij reageren uiterlijk binnen 14 dagen inhoudelijk op uw klacht.
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/
Bij een klacht kijken wij altijd naar de wettelijke garantie die van toepassing is op de klacht die u hebt ingediend. Dit wil zeggen dat het artikel datgene moet doen wat u in alle redelijkheid mag verwachten van het artikel. Daarnaast heeft u alleen recht op garantie bij een gegronde klacht. De klacht is gegrond als deze niet veroorzaakt is door:
Is uw klacht gegrond, dan vergoeden wij alle kosten binnen de garantietermijn. Naast de (fabrieks)garanties gelden onverminderd de rechten die u heeft als consument op basis van de wet. Ook na afloop van het (fabrieks)garantietermijn kan u met een gegronde klacht bij ons terecht. Samen proberen we dan tot een passende oplossing te komen.
© 2021 www.trendytextiel.nl - Powered by Shoppagina.nl